Försvarsmaktsövning Aurora 2026 är över och för den stora organisationen har mobiliseringen prövats. Gällande mitt eget förband, första infanteribrigaden vid Livgardet, så har både anställda officerare, reservofficerare, GSS/K[1] och GSS/T[2] kallats i…